Veiligheid
Veiligheid is een must als het gaat om het beheren van gevoelige informatie. Door onze uitgebreide rollen & rechten module kan jij deze veiligheid borgen voor de organisatie
Het HR-platform van Buddee biedt ondernemers gebruiksvriendelijke tools om rollen en rechten te managen. Rollen en rechten voor het kleine en middelgrote bedrijf, precies zoals je het zelf wilt!
Veiligheid
Veiligheid is een must als het gaat om het beheren van gevoelige informatie. Door onze uitgebreide rollen & rechten module kan jij deze veiligheid borgen voor de organisatie
Standaardrollen
Om het makkelijk te houden staan er in Buddee als standaardrollen voor bijvoorbeeld een manager, medewerker of boekhouder. Deze kan je direct toewijzen aan (nieuwe) medewerkers
Maatwerk
Elke organisatie is anders en daar houdt Buddee rekening mee. Maak eigen specifieke rollen met bijbehorende rechten als je af willen wijken van de standaardrollen
Rollen en rechten is een handige tool voor het beheren van alle HR-zaken binnen jouw organisatie. Om het proces zo makkelijk mogelijk te maken, heeft Buddee standaard rechten al klaar gezet in jouw account. Door gebruik te maken van de verschillende rollen, zorg je ervoor dat alleen de juiste personen toegang hebben tot de informatie die ze nodig hebben. Dit verhoogt niet alleen de veiligheid, maar maakt het ook makkelijker om de juiste informatie snel terug te vinden.
Het veilig en flexibel inrichten van bedrijfsprocessen is van groot belang voor organisaties. Om dit mogelijk te maken biedt het Buddee Platform de optie om zelf rollen aan te maken, zodat je de rechten van jouw eigen team kan samenstellen. Op deze manier kun je ervoor zorgen dat iedereen toegang heeft tot de informatie en functionaliteiten die nodig zijn om het werk goed uit te voeren.
Ook is het mogelijk om per feature in te stellen welke acties en informatie een bepaalde rol mag zien of uitvoeren. Dit betekent dat je per specifieke functie precies kunt bepalen welke rechten iemand heeft en welke informatie hij of zij mag inzien. Daarnaast biedt het platform ook de mogelijkheid om de rechten specifiek per bedrijf of per afdeling in te stellen. Zo kun je ervoor zorgen dat de toegang tot informatie en functionaliteiten precies is afgestemd op de behoeften van jouw organisatie.
Bij het beheren van gevoelige informatie binnen jouw HR platform is veiligheid een absolute prioriteit. Gelukkig biedt het platform dankzij de rechtenstructuur de mogelijkheid om precies aan te geven wie welke informatie mag zien. Zo kun je ervoor zorgen dat alleen de juiste personen toegang hebben tot de gegevens die voor hen relevant zijn.
Met Buddee is een ware game-changer aangekomen in de wereld van HR. Ik ben diep onder de indruk van het gemak waarmee ik bij The Share Council niet alleen personeelsadministratie maar daadwerkelijk ieder persoon die iets doet voor ons bedrijf kan bedienen, allemaal vanuit één plek!
Buddee helpt je je "People" zaken goed op orde te houden en bespaart veel tijd. Wij hadden ons geen betere partner kunnen wensen!
Met Buddee staat alles rondom HR op 1 plek waardoor medewerkers weten waar ze moeten kijken. Wanneer zaken onduidelijk zijn is het supportteam altijd bereikbaar. Het samenbrengen van de HR administratie en salarisadministratie zorgt voor een enorme tijdsbesparing.
Alles voor onze HR-administratie op één modern, innovatief en overzichtelijk platform. En daarbij, super vriendelijke en snelle communicatie!
Probeer onze software geheel vrijblijvend of plan een online demo en ontdek alle manieren waarop Buddee jou kan helpen om HR-processen te verbeteren, je salarisadministratie uit te besteden, en tijd te besparen.
Ja, de rechten voor standaard rollen zoals bijvoorbeeld werknemers, manager, HR manager en boekhouder/accountant zijn al klaargezet
Op het Buddee Platform kun je per feature instellen welke acties en informatie een bepaalde rol mag zien of uitvoeren, waardoor je nauwkeurige controle hebt over de toegangsrechten.
Het platform biedt, dankzij de rechtenstructuur, de mogelijkheid om precies aan te geven wie welke informatie mag zien.