5 verschillende moderne software tools voor jouw onderneming

Als ondernemer wil je je het liefst gewoon bezig houden met hetgeen waar je passie ligt. Tijdrovende zaken als boekhouden, personeelsadministratie of project planning management horen daar (vaak) niet bij. En toch zijn dat wel de dingen die je bezighouden, meer dan je zou willen. Om ervoor te zorgen dat je niet onnodig veel tijd zal besteden aan de minder leuke maar toch wel belangrijke onderdelen binnen je bedrijf, kun je gebruik maken van diverse moderne software tools. Deze tools maken het mogelijk dat je met een paar klikken dingen geregeld hebt. En dat wil je. Hier lees je vijf van onze favoriete software tools die jouw werkende leven een stuk simpeler en leuker zullen maken.

1. Trengo – Software voor klantenservice

Heb je diverse communicatiekanalen waar je klanten contact kunnen zoeken? Dan heb je vast wel eens meegemaakt dat je een berichtje over het hoofd hebt gezien. Met klantenservice software Trengo is dit echter helemaal verleden tijd. Al je communicatiekanalen worden gestroomlijnd in één inbox zodat je niet meer hoeft te wisselen van schermen. Verder kun je workflows creëren die automatisch gesprekken toewijzen aan het juiste team, labels toevoegen en automatische replies versturen. Tevens kun je met behulp van Trengo een zelf-service helpdesk opzetten dat wachttijden en support tickets zal verminder. Al met al: middels Trengo geef je jouw klanten de service en klantervaring die zij verdienen.

2. Pipedrive – Software voor sales-CRM

Benieuwd hoe je tot 28% meer kunt verkopen? Zet die losse spreadsheets maar aan de kant; kies voor Pipedrive! Pipedrive is een sales management tool die je in staat stelt je klantrelaties te beheren. Pipedrive helpt gebruikers hun werkprocessen te visualiseren en meer gedaan te krijgen middels een sales pijplijn. In de sales pijplijn definieer je je verkoop stadiums, voeg je eenvoudig deals toe en kun je deze van het ene stadium naar het andere stadium verslepen. Doordat je acties kan toekennen, vergeet je nooit meer op te volgen; de tool herinnert je dagelijks aan dingen die je moet doen.

3. Monday – Software voor Projectmanagement

Vertel eens eerlijk. Hoe vaak is het voorgekomen dat je een todo lijstje hebt gemaakt, maar deze even later bent kwijtgeraakt of ben vergeten waar je deze hebt neergelegd? Het overkomt de beste. Met Monday loop je echter niet meer tegen dit probleem aan. Monday wilt met haar platform project management simpel, transparant en leuk maken door jouw teams in staat te stellen hun projecten efficiënter uit te voeren zoals zij dat willen. Jouw medewerkers kunnen via deze tool de projectdoelen in kaart brengen, collega's toevoegen, planning maken en deadlines stellen, updates en goedkeuringen geven en communiceren met collega's. Dit alles gaat via een kant-en-klaar sjabloon die je kunt aanpassen om jouw specifieke toepassingen te ondersteunen.

4. Yuki – Software voor boekhouden

Boekhouden. Het hoort erbij, maar of het leuk is, is iets anders. Toch moeten alle ondernemers er aan toegeven. Het 100% cloud-based Boekhoudsoftware Yuki wilt dit een stuk simpeler en leuker maken voor accountants en ondernemers. Het boekhoudsoftware neemt het repetitieve handmatige werk van je over en geeft je een duidelijk overzicht van alles wat nog openstaat in één omgeving; van openstaande taken en vragen tot aan facturen die nog verwerkt moeten worden. Nog een voordeel: je neemt het gemakkelijk overal mee naar toe: op je laptop, smartphone of tablet. Als opzoek bent naar meer efficiëntie, wilt focussen op wat je echt belangrijk vindt en maximale controle en inzicht wilt in je administratie, raden wij aan om eens in de wereld van Yuki te duiken.

5. Buddee – Software voor alle HR zaken

Last but not least, eentje die uiteraard niet kan missen in dit lijstje: het HR platform van Buddee. Buddee zorgt voor dat al je personeelszaken worden gebundeld binnen één digitale omgeving; van de uren-, verlof- en verzuimregistraties tot aan de personeelsdossiers en salarisadministratie. Zo heb je alles overzichtelijk op een plek en heb je geen last meer van losse Excel sheets die zoek raken. Tevens kunnen je medewerkers middels Employee Self Service zelf hun gegevens te allen tijde inzien, wijzigen en aanvullen. Dit bespaart zowel jou als ondernemer als jouw medewerkers enorm veel tijd.

Waarom kiezen voor Buddee?

Buddee is de enige betaalbare en eenvoudige oplossing voor het Nederlandse mkb die je volledige HR en salarisadministratie automatiseert.

Eenvoudig

Met onze eenvoudige Plug & Play HR software ben je zo onderweg! Zonder dure implementatie.

Compleet

Volledige automatisering van HR en salarisadministratie! Ook als je meerdere bedrijven beheert binnen één groep.

Persoonlijk

Vanuit de basis ingericht naar Nederlandse wet- en regelgeving met uitstekende service.

Betaalbaar

HR software & Salarisadministratie uitbesteedt voor een voordelige prijs.

Dit zeggen onze klanten

Ontdek hoe Buddee meer dan 600 bedrijven helpt bij het verbeteren van hun HR-processen en salarisadministratie.

Lees alle klantverhalen

Ontdek wat Buddee kan doen voor jouw organisatie

Wij leggen je graag vrijblijvend uit wat onze software en diensten jou te bieden hebben.

Dit is wat je van ons kan verwachten:

Een persoonlijke tour door ons product
Passend advies gebaseerd op jouw situatie
Antwoorden op al jouw vragen

Integreer met onze partners

Bespaar tijd door Buddee te koppelen met je bestaande applicaties of bouw je eigen integraties via onze API.

Veelgestelde vragen

Bekijk hier onze meest gestelde vragen. Als je meer hulp nodig hebt, staan we klaar om je te helpen.

Voor wie is Buddee?

Buddee is ontwikkeld voor Nederlandse mkb-bedrijven die een oplossing zoeken voor hun gehele personeels- en salarisadministratie.

Ook werken wij met of voor boekhouders en hr-consultants die de salarisadministratie van hun klanten aan ons uitbesteden omdat zij zelf geen specialisten in dienst hebben.

Kan ik een vrijblijvende demo krijgen?

Uiteraard! Via deze link kan je een online demonstratie inplannen. We laten dan graag zien hoe we je personeels- en salarisadministratie kunnen vereenvoudigen.

Zijn er opstartkosten voor Buddee?

Nee! Wij zijn er van overtuigd dat Buddee zo eenvoudig is om in te richten en te gebruiken dat we je kosteloos helpen je Buddee account voor alle HR-zaken in te richten.

Mocht je ook je volledige salarisadministratie aan Buddee uitbesteden dan kunnen, voor het overnemen van het dossier van je huidige administrateur, opstartkosten van toepassing zijn. Neem hiervoor contact met ons op!

Koppelen jullie ook met andere software?

Jazeker!

Wij koppelen onder andere met Nmbrs, de nr. 1 salarisadministratie-software in Nederland. Mocht je de salarisadministratie aan Buddee uitbesteden dan verwerken we deze zelf ook in deze ISAE 3402 Type II gecertificeerde software aan de achterkant. Nmbrs koppelt op haar beurt weer met alle gebruikelijke boekhoudpakketten voor onder andere je loonjournaalposten.

Wij integreren ook met planningstools zoals Shiftbase. Op onze integratie-pagina zie je welke koppelingen we momenteel hebben.

Hoe gaat Buddee om met (data)veiligheid en AVG / GDPR?

Personeelsgegevens zijn gevoelige data en daarom doen wij er alles aan om al jouw data AVG-conform te beveiligen. Met 2FA, rechtenbeheer, Europese servers (AWS) en gebruik van ISAE 3402 Type II gecertificeerde salarisadministratie-software van NMBRS, staat veiligheid bij ons voorop.

Welke functionaliteiten heeft Buddee?

Buddee is een alles-in-één HR-platform gericht op het Nederlandse mkb. We voorzien in alle belangrijke functies die je als ondernemer nodig hebt om al je volledige personeelsadministratie eenvoudig te regelen.

Bekijk alle mogelijkheden →

Kan ik Buddee gratis uitproberen?

Uiteraard! Je kan de HR-software van Buddee 14 dagen kosteloos uitproberen.

Kan ik ook zelf loonstroken maken?

Nee. Bij Buddee zijn wij van mening dat salarisadministratie in de meeste gevallen te complex is om zelf te doen als je geen specialist bent. Onze experts zijn salarisadministrateur van beroep, volgen de wet- en regelgeving op de voet en helpen je met vraagstukken indien nodig. Uiteraard zijn alle mutaties te exporteren om in te laden in de gangbare salarisadministratietools.

Kan ik verschillende rechten toewijzen aan mijn medewerkers en externe adviseurs?

Buddee voorziet in flexibele en uitgebreide instellingen van rollen & rechten voor verschillende type gebruikers zoals medewerkers, managers, HR-managers, externe (salaris) administrateurs etc.

Wij helpen je indien gewenst graag kosteloos deze rechten in te richten.